foto's uit Saigon - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Femke Stoverinck - WaarBenJij.nu foto's uit Saigon - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Femke Stoverinck - WaarBenJij.nu

foto's uit Saigon

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

11 Augustus 2009 | Vietnam, Hanoi

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties op mijn vorige verhaaltjes!!

Nou ik zit nu al een paar dagen in Ho Chi Minh City (of Saigon zoals Vinnie wil dat ik het noem...omdat ik anders een communist ben..haha). En op onderstaande link kunnen jullie de eerste foto's zien:

http://picasaweb.google.nl/femke.stoverinck/Vietnam?authkey=Gv1sRgCNj94sSm6_Tr7QE#

En natuurlijk zou ik Femke niet zijn als ik al niet weer blunders heb begaan. In Korea heb ik mezelf opgesloten op het toilet, maar hier in Vietnam krijg ik het voor elkaar om Vinnie en mezelf van het toilet buiten te sluiten.. Ja ik trok de deur dicht en toen viel ie in het slot...konden we de badkamer niet meer op. Maar JamesBond-Vinnie heeft met een creditcard de deur open gekregen.

Ook heb ik al met de scooter rond gereden. Echt geweldig! Maar wel achterop natuurlijk he...als ik zelf zou rijden, dan zou dat niet goed gaan. Het verkeer is hier echt een happening op zich..geweldig hoe ze hier de 'verkeersregels' hanteren. En wegen over steken durf ik al helemaaal niet! Dat moet echt aan het handje van Vinnie want de scooters zoefen aan alle kanten om je heen!


  • 11 Augustus 2009 - 09:20

    Karen:

    Femmel, wat heb je leuke foto's! Krijg er spontaan honger van ;) En van die scooters geloof ik graag, je ziet bijna op de foto dat ze super hard gaan...
    Tot zo op skype!! liefss

  • 11 Augustus 2009 - 09:38

    Joyce:

    Schat,

    Wat leuk om wat van je te horen..! Zo te horen vermaak je je daar goed :D fijn om te horen(L)

    Wil snel weer een leuk/spannend verhaal van je lezen (A).!!

    DIkke kus je kleine vriendinnetje uit groenlo

  • 11 Augustus 2009 - 10:20

    Marion-paschal+kids:

    Hoi Femke,
    Zo jij maakt een hele belevenis mee, geweldig!
    Leuk om te zien en te horen hoe leuk jij het daar hebt. Zo krijgen wij een beetje een beeld hoe het aan die kant is.
    Nog heeeeel veel plezier en we wachten weer op het volgende verhaaltje.

    Groetjes van deze kant.
    P.S de helm staat je goed!

  • 11 Augustus 2009 - 12:01

    Mayke!!!:

    Hee lieve schatiepoepie!
    Nou, ik zie alweer aan de foto's dat Fem en Vin het PRIMAAAAHH naar hun zin hebben hahahahah, flapdrollies. Ziet er allemaal helemaal super uit daar! Toch wel heel handig zeker zo'n personal guide in een onbekend land!!
    Ik heb net ook een blunder gehad.. Heb de champignonsoep laten ontploffen (?????) in de magnetron! Echt alles zit helemaal onder, dus moet ik het nu gaan schoonmaken :'(
    Ik zou je even op de hoogte houden van mn stage en ik HEB HEM JEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUJ heel blij :D:D:D:D
    Echt super enthousiast en dat gaat helemaal leuk worden.. Heb er super veel zin in!
    Nu nog even tentamen leren, heb hem morgen..
    En die MOET ik halen anders mag ik geen stage gaan lopen.. Zou erg balen zijn!!!
    Hee lieve schat, pas goed op je zelf, ik had beter even kunnen mailen met zo'n lang verhaal. Kom ik nu pas achter..
    Maar goed, ik zie dat je het super naar je zin hebt daar, doet me erg goed!
    Heel veel liefs en dikke kus en tot skypes, moet ff nieuwe microfoon kopen, laat het je weten als ie binnen is!!

  • 11 Augustus 2009 - 15:31

    Kim:

    hee schatje, net terug vanvakantie en snel even je verhaaltje lezen! de vorige ga ik zo ook allemaal even lezen:) echt fijn dat je het leuk hebt daar!ga je echt missen maar we gaan skypen en mailen!! liefs xx

  • 11 Augustus 2009 - 15:57

    Marion Van Hoof:

    Dat gaat helemaal goed komen met jou daar
    Neem een doggy bag mee met de restjes ;-)

  • 11 Augustus 2009 - 19:13

    Silvie Van Uem:

    Hallo Femke,

    Leuk zo'n site!!
    Geweldig mooie foto's, goede reclame op je helm (philips), helemaal goed!
    Succes met je reis, ik zal regelmatig ff een kijkje nemen.
    groetjes Silvie

  • 11 Augustus 2009 - 21:53

    Willy En Gerda,:

    Leuk om zo te volgen welke avonturen je allemaal mee maakt aan de andere kant van de wereld. Je moet maar zo denken. Van minder goede ervaringen kun je juist leren. Dat is nou juist wat je volgens ons wilde.
    De foto zijn erg leuk.
    Groetjes en nog heel veel plezier.
    Gerda en willy

  • 12 Augustus 2009 - 08:45

    De Beertjes:

    Hoi Femke

    Wat leuke foto's. Zo kunnen wij ook wat zien hoe de mensen daar leven. Vooral het eten lijkt ons erg lekker. De helm staat je leuk je kan zo de bouw in als bob de bouwer(ster). Ook wel handig dat je James Bond (Vinnie) in de buurt is. Nog veel plezieren we blijven je volgen. De Beertjes oet Grolle (groenlo)

  • 12 Augustus 2009 - 20:00

    Renske:

    Haha! Ik zie het al helemaal voor me; jij en Vinnie opgesloten en met een creditcard er weer uit. Alleen de camera's ontbraken nog. Leuke foto's, gave schoenen, super helm (h) en volgens mij heeft dat kleine kindje in het groene gevaarte nog het origineelste vervoersmiddel van alle Vietnamezen hihi. Alles is scooter zie ik al:O!!! Ik weet nu dat Bulgaren niet kunnen rijden, of ja, rijden als gekken, maar zo te zien kunnen ze daar in Azie er ook wat van!
    Wat zag het eten er mooi opgemaakt en heeeerlijk uit!!
    Veel plezier en ik wacht je volgende berichtje af, want ja, tijdens de intro heb ik een laptop tot mijn beschikking... dus ik hou je in de gaten!

    kus,
    je nichtje

  • 12 Augustus 2009 - 20:16

    Je Nicht Jolien:

    Hoi Femke, ik wist wel dat je weer ging reizen in je 1tje. En toen zag ik vandaag ineens een mail in mijn inbox over je reisverslag leuk om te lezen :D!! Pas goed op jezelf of laat goed op je passen door je goede vriend Vinnie!

    Veel plezier nog en tot het volgende verhaal!

    Kus

  • 16 Augustus 2009 - 08:25

    Antoinette:

    Hallo Femke. Het heeft even geduurd met een reactie van ons maar wij zijn op vac. geweest. Niet zo ver als jij maar goed even eruit. Leuk je verslagen te volgen het blijft verrassend. Meid geniet. Groeten oet Grolle

  • 16 Augustus 2009 - 19:11

    Jo:

    Hej lief meis!

    Geeft niks joh dat je niet iedereen persoonlijk kan benaderen! Dat snap ik helemaal! K vind t gewoon super leuk om via de site al je verhalen te lezen! Maak je daar maar geen zorgen over!

    Fijn om te weten dat sommige dingen nooit veranderen, waar of met wie je ook bent. Blunders horen er gewoon bij! Maar je wc-blunder is echt geweldig hoor, haha! Ben je inmiddels al een beetje gewend aan het vroege opstaan, de hitte en het chaotische verkeer? Nog een paar daagjes en dan ga je alweer op doorreis naar Thailand he? Nou, geniet er nog maar even van samen met Vinnie!

    Liefs

    Jo

    P.s. Leuke foto's hoor!

  • 17 Augustus 2009 - 09:21

    Wilma & Tonny:

    Dag lieverd heb net je verslagen ff gelezen..Wauw wat gaaf.
    Zijn zelf nog maar net terug uit Spain en moesten eerst bijslapen.
    Het ziet ergezellig uit zo samen met een personal guide,super hoor.
    Ga je zeker volgen op je reis en u vanmiddag hier naar de kermis beetje de buren weer zien en bekenden.
    Tot je volgende verhaal,o ja je blunders zijn geweldig om te lezen daar leer je ook van.
    Groetjes en knuffel van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn tweede reis

Recente Reisverslagen:

16 December 2009

Laos

23 November 2009

Halloween, Chiang Mai en Pai

28 Oktober 2009

Ayutthaya, Karncharnaburi, Australie,mijn omgeving

14 September 2009

Mijn leventje hier

28 Augustus 2009

Thailand here I am!!!
Femke

Actief sinds 03 Aug. 2009
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 14581

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 29 Juni 2012

Stage Suriname

05 Augustus 2009 - 08 Januari 2010

Mijn tweede reis

Landen bezocht: