Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Femke Stoverinck - WaarBenJij.nu Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Femke Stoverinck - WaarBenJij.nu

Vietnam

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

07 Augustus 2009 | Vietnam, Hanoi

Nou, na 36 uur reizen ben ik aangekomen in Vietnam!! Ik verblijf hier 2 weken bij een vriend uit Nijmegen, Vinnie.

Na Dubai ben ik in 6,5 uur naar Thailand gevlogen en daar op 19 uur Thaise tijd aangekomen. (het tijdsverschil is 5 uur).
Bij de immigratiedienst duurde het een eeuwigheid maar mn koffer en chauffeur had ik binnen no-time gevonden.
Na het inchecken in het hotel ff snel gedouched en weer naar beneden naar het restaurant. En ja hoor...weer Nederlanders! Dus samen met hun wat gegeten en gekletst. Daarna weer terug naar mn kamer..en toen realiseerde ik me pas 'ja, ik ben echt helemaal alleen aan het reizen'. Absoluut niet vervelend hoor, maar toen viel het kwartje pas ;).
En vanmorgen om 4 uur 's ochtends weer opgestaan om te vertrekken naar Vietnam....ja ja korte nachten ;)

En in Vietnam aangekomen stond Vinnie me op te wachten op het vliegveld! Fijn om in een ver land een bekende te zien!

Nou ik ben heel benieuwd hoe Vietnam is. Ik kan wel zeggen dat het uitstekende chauffeurs zijn, dat doe ik ze niet na!!



  • 07 Augustus 2009 - 09:14

    Jeannet Stoverinck:

    Hoi Femke,
    wat leuk om dit allemaal te lezen. Wat een ervaringen doe je op zeg. Geniet er maar van.
    Groetjes

  • 07 Augustus 2009 - 09:55

    Antoinette:

    Hallo Femke.

    Fijn om te lezen dat het voorspoedig gaat. Groetjes

  • 07 Augustus 2009 - 12:09

    Boukje:

    He fem!

    Geweldig hoe het allemaal gaat! en dat je dan ook nog bekenden tegenkomt, zo zie je maar weer de wereld is klein!

    Heel veel plezier en ik ga je site regelmatig checken!

    Liefs!

  • 07 Augustus 2009 - 19:17

    Jo:

    Hej lief meis!
    Wat superleuk dat we op deze manier al je avonturen een beetje kunnen volgen! K ga je verhalen op de voet volgen! Helemaal leuk! Zo mis k je ietsjepietsje minder. ;) Echt jammer dat ik je niet meer gezien/gesproken heb voordat je wegging.

    Wat een giller op het vliegveld zeg! Zo zie je maar weer, je komt altijd bekenden/Nederlanders tegen waar je ook bent! Dan is de wereld toch weer klein hé! Echt fijn dat je reis verder goed is verlopen. Dan begin je in ieder geval goed!

    Lieverd, k wou je nog zeggen dat k echt supertrots op je ben dat je dit allemaal doet! Alleen reizen, een half jaar weg enz. K moet het je allemaal nog maar na gaan, haha!

    Groetjes aan Vinnie! Pas goed op jezelf en op elkaar, maar geniet vooral!

    Liefs, dikke kus en een knuffel

    Jo

    P.s. Doet t fotolijstje t goed? Heb je er nog foto's bij op gezet?

  • 07 Augustus 2009 - 22:02

    Fleur:

    Schat,

    Is het gelukt met je pic's? :) Ik dacht altijd dat jij mij die dingen uit moest leggen.. haha..

    Geniet nu al van je verhalen, dus dat belooft wat! Ik maak een dansje voor je morgenaaf in het Nijmeegse..

    Mis je en ben onwijs trots!

    Kusje

  • 08 Augustus 2009 - 14:22

    Beertjes Oet Grolle:

    Hoi Femke

    Wij heb jouw verslag gelezen. Je kan overal naar toe gaan maar je ben nooit alleen. Maar geniet lekker van jouw vakantie in Vietnam. We gaan regelmatig jouw site bekijken.
    Groetjes De Beertjes

  • 09 Augustus 2009 - 21:41

    Gerda:

    Dag Femke,

    Mooi dat het zo voorspoedig verloopt. En dan je al je slaapplek voor januari 2010 geregeld. Tja van je familie moet je het maar hebben hé. Groetjes Gerda en tot mails.

  • 10 Augustus 2009 - 12:09

    Theo En Olga Stoveri:

    Hallo Femke

    Geweldig he zoals het tot nu toe gaat.Hopen dat het zo blijft gaan en vooral blijven genieten.Alles wat je nu meemaakt pakt niemand meer van je af meid. Groetjes uit Winterswijk

  • 11 Augustus 2009 - 16:37

    Pap's:

    Hallo femke wij vonden de foto's erg mooi en kijken al uit naar de volgende serie spreek je snel weer op scipe
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Mijn tweede reis

Recente Reisverslagen:

16 December 2009

Laos

23 November 2009

Halloween, Chiang Mai en Pai

28 Oktober 2009

Ayutthaya, Karncharnaburi, Australie,mijn omgeving

14 September 2009

Mijn leventje hier

28 Augustus 2009

Thailand here I am!!!
Femke

Actief sinds 03 Aug. 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 14586

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 29 Juni 2012

Stage Suriname

05 Augustus 2009 - 08 Januari 2010

Mijn tweede reis

Landen bezocht: