Dubai Airport - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Femke Stoverinck - WaarBenJij.nu Dubai Airport - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Femke Stoverinck - WaarBenJij.nu

Dubai Airport

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Femke

06 Augustus 2009 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Eindelijk, de reis waar ik zo lang naar heb uit gekeken, gaat vandaag beginnen. Om 15.25 uur vertrek ik uit Dusseldorf naar Dubai. Bij het inchecken werd ik ge-upgrade naar business class!!! Ik heb dus een luxe reis gehad; heerlijke stoelen, veel ruimte, super service en veel en lekker eten!! Ik zit er nu nog vol van!
Mijn moeder zei op het vliegveld in Duitsland: ‘Je weet nooit wie je tegenkomt tijdens het vliegen, dadelijk zie je nog bekenden’…. ik had er een beetje een hard hoofd in. Maar toch, moeders hebben altijd gelijk. Voordat ik dit ga uitleggen, moet ik iets anders uitleggen.

Een achter-achter nicht van mij, Linda Pape, woont in Dubai. En op mijn terugreis naar Nederland ga ik 4 dagen in Dubai verblijven van 4 tot 8 januari. En mijn tante had me al het e-mailadres van Linda gegeven, dat ik haar een mail moest sturen. En dat heb ik gedaan. Nu weer terug naar mijn moeders uitspraak.

In de business class zat ik naast een Nederlandse man. We raakten aan de praat…en wat toevallig hij komt ook ‘oorspronkelijk’ uit Groenlo en reisde naar Dubai, want hij woont daar. En we kletsen nog ff wat verder…en opeens zegt hij: “Ik woon al 2 jaar in Dubai met mijn vriendin, Linda Pape!’. Ik wist echt niet wat ik hoorde!! Dus ik vertellen van mijn plannen om in Dubai te blijven in januari en dat ik Linda al had gemaild. En tjah, nu heeft deze dame een slaapplek in Dubai!!!! Echt heel aardig!!

Ik ben nu op het vliegveld in Dubai…moet hier 10 uur wachten, dus overnachten op het vliegveld. Maar druk dat het hier is!!! En tjah Dubai, dus super mooi vliegveld!!! En heerlijk, ik heb een internetverbinding, dus vermaak me prima. Momenteel nog maar 6,5 uur te gaan ;).

Nou ik ga ff een slaapstoel bemachtigen en ff mn ogen dicht doen…

  • 06 Augustus 2009 - 01:17

    PW:

    Weltrusten lieve huisgenote, dat je fit en uitgerust je reis kunt voortzetten!

    x

  • 06 Augustus 2009 - 06:47

    Mayke:

    You've got mail baby!!!
    Ga je naar Dubai, ga je naar Vietnam, ga je naar Thailand.. En toch blijkt maar weer dat de wereld klein is ;)
    Althans, zo lijkt ie wel een beetje op deze manier he ;)!
    Heel veel plezier en succes met wachten nog (je tijd zit er bijna of al helemaal op geloof ik)
    en een dikke knuffel!!!

  • 06 Augustus 2009 - 08:38

    Mams:

    femke tante bernadet heeft nog gebeld om te vragen hoe het was verlopen met de reis naar dusseldorf en het afscheid.Femke ga jij nog mailen anders wil ik namens jou tante antoinet wel bedanken voor het mail adres van linda pape.Als je dit leest ben je of op het vliegveld of in je hotel,alvast een fijne nachtrust en hopelijk gaat het met het vliegen goed kusjes pap mam bart en kim toedeloe.

  • 06 Augustus 2009 - 09:18

    Antoinette:

    Hallo Femke.

    Ja moeders hebben (bijna) altijd gelijk.
    Dank je voor je reactie Wij vinden het geweldig om zo op de hoogte te blijven via je site. Slaap lekker of goedemorgen, in welke tijd leef je nu? In iedergeval succes.

  • 06 Augustus 2009 - 16:32

    Renske:

    Hee Femke!
    Is dat even een leuke bijkomstigheid; business class, toe maar hihi.
    Wat een toeval allemaal:o Maar wel super dat je daar kunt blijven. Nou over een weekje ga ik ook maar eens op reis. Alleen houd ik het bij Nijmegen! Daar probeer ik je site in de gaten te houden, maar ik vrees dat ik weinig tijd heb tussen alle feestjes door haha!

    Groetjes van iedereen hier!

    Liefs,
    Renske

  • 06 Augustus 2009 - 20:22

    Kim:

    Haaj Fem,

    Wat heb ik aan jou gedacht zeg! Moeten we met z'n allen toch nog weer een hele tijd wachten voordat we je terug zien! Ik hoop wel dat je heel veel leuke dingen gaat zien en doen en wens je ook ontzettend veel plezier!Geniet er van meid!

    Veel liefs Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mijn tweede reis

Recente Reisverslagen:

16 December 2009

Laos

23 November 2009

Halloween, Chiang Mai en Pai

28 Oktober 2009

Ayutthaya, Karncharnaburi, Australie,mijn omgeving

14 September 2009

Mijn leventje hier

28 Augustus 2009

Thailand here I am!!!
Femke

Actief sinds 03 Aug. 2009
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 14585

Voorgaande reizen:

03 Februari 2012 - 29 Juni 2012

Stage Suriname

05 Augustus 2009 - 08 Januari 2010

Mijn tweede reis

Landen bezocht: